<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=140100106827223&amp;ev=PageView&amp;noscript=1 https://www.facebook.com/tr?id=140100106827223&amp;ev=PageView&amp;noscript=1 ">

Superformen 2020

kr. 1990,-



PÅMELDINGEN ER STENGT!
Ny runde starter 14.sept-2020

Alt du trenger for optimal fettforbrenning i en og samme pakke

  • 10 ukers treningsprogram - Studio- eller hjemmeprogram
  • Nettkurs med leksjoner fordelt over 10 uker
  • Guide - Hvordan bruke FleXikost mot dine mål, før- under- og etter kurset
  • Oppfølging og motivasjon gjennom egen FB-Gruppe.
  • OBS NY OPPSTART: 14.september 2020
  • 100% fornøyd eller pengene tilbake etter 14 dager.

Følger du oppskriften, får du resultatene! 

Mer informasjon:

Superformen er et helhetlig opplegg som er designet m.t.p. maksimal fettforbrenning
  • Sette seg et spesifikt mål over en tidsbegrenset periode for å jobbe strukturert  og målrettet sammen for å nå det.
  • Hvordan jobbe for å oppnå en lavere fettprosent og få mer muskler mest effektivt. Hva gjør vi og hvorfor gjør vi det?
  • Mindset og strategier: Få mentalt påfyll og strategier for å gjennomføre der du tidligere har gitt opp
  • Periodisere - forstå viktigheten av å spille på lag med hvordan kroppen fungerer.
  • Superformen leveres gjennom en  kursplattform. Tilgangen til denne plattformen får du tilsendt på en egen mail etter kjøp.
  • Treningsprogram: Ved oppstart får du tilgang til første fase av treningsprogrammet med instrukser på hvordan du skal stille inn Flexikost og hvorfor. Fase 2 og 3 får du tilgang til etter tur og orden i henhold til progresjonen i kurset.

  • Minikurs: Hver uke får du tilgang til ny "leksjon" av nettkurset i ditt "kursbibliotek". Hensikten med kurset er å gi deg det mentale påfyllet du trenger underveis for å lykkes. Du kan ha verdens beste plan, men uten innstillingen du trenger for å følge den, har det liten verdi. Så oppskriften på effektiv fettforbrenning får du i form av trenings- og kostholdsplan, mens nettkurset får deg til å gjennomføre!

  • Deg som vil ned i fettprosent, gå ned i vekt og bli mer definert

  • Har kjennskap til styrketrening fra før

  • Kvinner og menn

  • Ønsker å lære hva, hvordan og hvorfor vi gjør som vi gjør

  • Er klar for å legge unnskyldninger til side

  • Forstår at det å sette seg et spesifikt mål over en tidsbegrenset periode, vil gå på bekostning av noe - som eks. vinkvelder og restaurantbesøk

  • Er klar for å legge hodet på hylla og bare gjennomføre

  • Er lei av å alltid være på diett

  • Er klar for å gjøre en innsats å høste masse godfølelse

  • Er klar for å bevege deg ut av komfortsonen

  • For deg som er undervektig og/eller har spiseforstyrrelser

  • Skylder på andre hver gang noe ikke går som planlagt

  • Som ikke er villig til å prøve noe nytt fordi du selv vet best

  • Ser etter problemer fremfor løsninger

  • Har en forventning om at opplegget skal tilpasse seg deg, fremfor at du skal tilpasse deg opplegget

  • Som ikke er klar for å stole på opplegget og prosessen slik det er satt opp

For optimalt utbytte av programmet bør du ha tilgang til treningsstudio eller et godt utstyrt "hjemmegym". 
  • Kombinasjon av styrketrening, kondisjon og intervaller.
  • Tre forskjellige faser på henholdsvis 4, 3 og 3 uker pr. fase.

  • 3-4 økter pr. uke. Kan tilpasses ditt behov

  • Tidsbesparende og effektivt

  • En styrkedel og en kondisjons- del (varierer noe fra fase til fase)

  • Må ha tilgang til treningsstudio/utstyr

Lagt opp m.t.p. hvordan fettforbrenning fungerer.
Les: Fettforbrenning enkelt forklart.

Hele prinsippet er at du skal følge din egen progresjon ut i fra der du er treningsmessig ved oppstart, derfor vil opplegget passe for de aller fleste.

Det viktigste er at du har et ønske om å utfordre deg selv fra uke til uke, i tillegg til at du også må ha kjennskap til grunnleggende teknikk innenfor styrketrening. Det vil derfor ikke bli tøffere enn det du mestrer, dette styrer du selv.

Superformen handler ikke om å trene så tungt- eller så mye som mulig, men hensiktsmessig og smart ved å underbygge målet om fettforbrenning i måten vi jobber på.

Du utfordrer deg selv ut i fra nivået du er på ved oppstart, derfor passer det like god for deg som er godt trent som for de som er mindre trent.
Mange har en eller annen form for begrensning når det komme til trening pga. Skader, vondter o.l. Øvelser kan alltids byttes ut med andre øvelser osv., men dette krever at du også selv er løsningsorientert og kreativ. Gruppen vil kunne være en god hjelp for innspill, men en større omlegging i programmet spesifikt for en person, vil vi dessverre ikke ha kapasitet til.

De fleste vil både bygge muskler og gå ned i fett%, men du kan ikke jobbe effektivt med begge mål på samme tid. Ned i fett% krever et underskudd- og opp i muskler krever overskudd- av kalorier.

Ønsker du begge deler, så anbefaler vi å ha et hovedfokus av gangen. Da når du målene ditt raskere, og det gir motivasjon.

Eks. på tilnærming kan være å gå ned i fettprosent/vekt over en periode på f.eks. tre måneder, hvor du jobber dedikert og målrettet mot akkurat det. I neste periode kan du ligge på vedlikehold for å jobbe spesifikt med styrken, ved å underbygd det du ønsker å oppnå i det du gjør.

Slik kan du periodisere måten å jobbe på for å ikke alltid blir stående på underskudd/diett. Det å skifte fokus å jobbe imot andre mål i perioder er sunt for kropp og ikke minst hodet.

Vil du vite mer, anbefales denne episoden i "Kostholdspodden": Kan jeg bygge muskler på underskudd?

Det er ikke slik at jo mer du trener desto bedre er det, tvert i mot handler det om kvalitet fremfor kvantitet. Vi underbygger alt vi gjør ved å følge prinsippene om hvordan fettforbrenning fungerer. Mange trener for mye i forhold til at de står på et underskudd av kalorier.

Trening skaper naturlig stress i kroppen som forsvinner ved hjelp av restitusjon. Restitusjon foregår gjennom kombinasjonen av mat og hvile og et kaloriunderskudd kombinert med for mye trening vil føre til at kroppen kommer i en nedbrytende fase. Da produseres mer stress som er med på å hindre effektiv fettforbrenning. I "Superformen programmet" jobber vi ikke så mye som mulig, men så smart som mulig.

Du må være eller bli medlem av FleXikost for å kunne følge kostholdsplanen. Dette er ikke inkludert og koster kr. 199,- pr. mnd. uten noe form for binding. Du kan når som helst si opp medlemskapet i FleXikost inne på egen profil.
Du vil få helt spesifikke instrukser på hvordan innstillingene dine i FleXikost skal være under hele opplegget. Det blir en kombinasjon av LCHP of Flexible diet med "økedager".

Hvis du av en eller annen grunn ikke skulle være fornøyd eller føle at opplegget ikke passer for deg i løpet av de første 14 dagene, får du HELE beløpet refundert. Da sender du en mail til post@flexikost.no.

For å kunne bli bedre, ønsker vi i tilfelle å høre hvorfor du ikke er fornøyd eller årsaken til at du velger å refundere, men uansett grunn, vil pengene bli refundert - No hard feelings!

Har du ligget på en restriktiv lavkaloridiett over lang tid, kan du ikke forvente de samme resultatene. Da har du mest sannsynlig redusert forbrenningen din, økt stressnivået i kroppen og kan ha en ubalanse i hormonene dine. 
 
Det vi i tilfellet anbefaler, er å starte så snart som mulig (allerede i dag) med å legge deg på vedlikehold av kalorier på Flexible diet, og ta deg treningsfri frem til oppstart for å stabilisere kroppen best mulig i forkant. 
 
Du vil uansett kunne oppleve stor glede av opplegget, for å lære hvordan du jobber på lag med kroppen din og hva du bør gjøre for å få den i balanse før du starter en nye vektnedgang. Da slipper du å gjøre samme feilen en gang til. 
Superformen passer uavhengig av hvor mye du vil ned. Vi underbygger prinsippet om effektiv fettforbrenning, og underskuddet vi vil anbefale deg å ligge på, beregnes ut i fra din nåværende vekt. 
Tilgangen til kursplattformen "nullstilles" etter 4 måneder, men selve treningsprogrammet kan du laste ned og lagre. Treningsprogrammet er altså ditt til "odel og eie», du kan derfor velge å fortsette opplegget etter de ti ukene  ved behov, eller ta det opp igjen ved en senere anledning for å kjøre det en gang til.


Logg inn

Registrer deg