<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=140100106827223&amp;ev=PageView&amp;noscript=1 https://www.facebook.com/tr?id=140100106827223&amp;ev=PageView&amp;noscript=1 ">
Skip to the main content.
Logg inn Bli medlem her

Flexikost_logosymbol_payoff_CMYK_rod

Logg inn Bli medlem her

1 min read

UKE 2 - FIT som faen

FIT som faen - uke 2

VEKT: 86,2kg & 94,5cm midjemål. Totalt etter 2 uker er -2kg og -6,5cm rundt midjen

Første uken gikk jeg ned:
-1,9kg & -5,5cm rundt midjen.

Uke nummer 2 viser "BARE" -100gram og -1cm på en hel uke! Er ikke hele uken mislykket da? 

Svaret er: NEI!

Dette er et helt fantastisk resultat for meg! Jeg ser endringer på bilder og jeg kjenner skikkelig fremgang på trening. Jeg ligger fremdeles langt foran skjema som er -0,5kg per uke.

Jeg gjennomførte 3 fantastiske treningsøkter og har gjennomført alle "gåturene" på treningsfrie dager. Jeg vet at jeg står på et kaloriunderskudd, så en vektnedgang på 100 gram er helt fantastisk, fordi det viser at jeg brenner fett og beholder muskelmassen min! Helt etter planen! 

Det er jo en mye større bragd å gå ned 100gram rent fett istedenfor å gå ned 1kg der store deler av vektnedgangen er muskler. 

 

2-4

1-4

 

FIT som faen - uke 2

UKE 2 - FIT som faen

VEKT: 86,2kg & 94,5cm midjemål. Totalt etter 2 uker er -2kg og -6,5cm rundt midjen

Les mer

UKE 1 - FIT som faen

Vekt: 86,3kg & 95,5cm midjemål. Resultatet etter første uken er: -1,9kg og -5,5cm rundt midjen. 

Les mer
FIT som faen

Fit Som Faen

Etter et ganske tungt og vanskelig halvår med kreft, død og elendighet har jeg blitt litt mykere i kantene!

Les mer