Superformen 2021 – 10 ukers kurs

Superformen

Ønsker du å gå ned i fettprosent og bevare musklene dine, samtidig som du holder forbrenningen oppe? Velkommen til Superformen! Kurset som tar deg fra A til Å i hvordan du best mulig får resultater på 10 uker.

OPPSTARTSDATO: 01.Mars 2021

Vi starter en ny runde av vårt populære kurs – Superformen 01.mars 2021.
Ønsker du å bli med? Vær rask med å melde deg på. I år har vi valgt å begrense antall deltakere til kun 150 deltakere! (Til sammenligning hadde forrige runde 373 deltakere)

Hva er superformen?

Hvert år er vi en SUPERFLOTT gjeng som kjører Superformen som en samlet gruppe. Opplegget inneholder alt du trenger for optimal fettforbrenning i en og samme pakke (Flexikost kommer i tillegg – 199,-/mnd).

Opplegget går over 10 uker med tilgang til eksklusiv gruppe «Supergjengen». Her er vi inne å svarer på alt du måtte lure på, for at du skal få resultater som rocker!

Superformen inneholder

  • 10 ukers treningsprogram – 3 motiverende faser.
  • Eget program for hjemmetrening
  • Nettkurs med leksjoner fordelt over 10 uker.
  • Tett oppfølging av oss (Preben & Thea) i en ekslusiv Facebook gruppe (SUPERGJENGEN)

«The distance between your dreams and reality – is called action»

PRIS: 1795,-

Under finner du FAQ med svar på vanlige spørsmål om Superformen – Er det mer du lurer på? Send oss en mail – post@flexikost.no

Hva er Superformen?

Superformen er et helhetlig opplegg som er designet m.t.p. maksimal fettforbrenning

Hva er målet med Superformen?

  • Sette seg et spesifikt mål over en tidsbegrenset periode for å jobbe strukturert  og målrettet sammen for å nå det.
  • Hvordan jobbe for å oppnå en lavere fettprosent og få mer muskler mest effektivt. Hva gjør vi og hvorfor gjør vi det?
  • Mindset og strategier: Få mentalt påfyll og strategier for å gjennomføre der du tidligere har gitt opp
  • Periodisere – forstå viktigheten av å spille på lag med hvordan kroppen fungerer.

Hvem passer Superformen for?

  • Deg som vil ned i fettprosent, gå ned i vekt og bli mer definert
  • Har relativt god kjennskap til styrketrening og teknikk fra før
  • Kvinner og menn
  • Ønsker å lære hva, hvordan og hvorfor vi gjør som vi gjør
  • Er klar for å legge unnskyldninger til side
  • Forstår at det å sette seg et spesifikt mål over en tidsbegrenset periode, vil gå på bekostning av noe – som eks. vinkvelder og restaurantbesøk
  • Er klar for å legge hodet på hylla og bare gjennomføre
  • Er lei av å alltid være på diett
  • Er klar for å gjøre en innsats å høste masse godfølelse
  • Er klar for å bevege deg ut av komfortsonen

Hvem passer det ikke for?

  • For deg som er undervektig og/eller har spiseforstyrrelser

  • Skylder på andre hver gang noe ikke går som planlagt

  • Som ikke er villig til å prøve noe nytt fordi du selv vet best

  • Ser etter problemer fremfor løsninger

  • Har en forventning om at opplegget skal tilpasse seg deg, fremfor at du skal tilpasse deg opplegget

  • Som ikke er klar for å stole på opplegget og prosessen slik det er satt opp

Hvordan blir kostholdet?

Du vil få helt spesifikke instrukser på hvordan innstillingene dine i Flexikost skal være under hele opplegget. Vi legger opp til en kombinasjon av LCHP of Flexible diet med «økedager» og deload, men du står fritt til å velge Flexible diet om du heller ønsker det. Gode resultater får du uansett valg av kosthold, du får uansett god informasjon om hvordan du skal gå frem.

Hvordan er treningen lagt opp?

  • Kombinasjon av styrketrening, kondisjon og intervaller.
  • Tre forskjellige faser på henholdsvis 4, 3 og 3 uker pr. fase.
  • 3-4 økter pr. uke. Kan tilpasses ditt behov
  • Tidsbesparende og effektivt
  • En styrkedel og en kondisjons- del (varierer noe fra fase til fase)
  • Studioversjonen krever tilgang til endel utstyr, mens hjemmeversjonen krever ikke noe utstyr

Lagt opp m.t.p. hvordan fettforbrenning fungerer.
Les: Fettforbrenning enkelt forklart.

Jeg er redd det blir for tøft for meg, og er redd for å mislykkes

Hele prinsippet er at du skal følge din egen progresjon ut i fra der du er treningsmessig ved oppstart, derfor vil opplegget passe for de aller fleste.

Det viktigste er at du har et ønske om å utfordre deg selv fra uke til uke, i tillegg til at du også må ha kjennskap til grunnleggende teknikk innenfor styrketrening. Det vil derfor ikke bli tøffere enn det du mestrer, dette styrer du selv.

Jeg er vant til å trene. 5-6 økter i uken, og er redd det blir for lite trening for meg

Det er ikke slik at jo mer du trener desto bedre er det, tvert i mot handler det om kvalitet fremfor kvantitet. Vi underbygger alt vi gjør ved å følge prinsippene om hvordan fettforbrenning fungerer. Mange trener for mye i forhold til at de står på et underskudd av kalorier.

Trening skaper naturlig stress i kroppen som forsvinner ved hjelp av restitusjon. Restitusjon foregår gjennom kombinasjonen av mat og hvile og et kaloriunderskudd kombinert med for mye trening vil føre til at kroppen kommer i en nedbrytende fase. Da produseres mer stress som er med på å hindre effektiv fettforbrenning. I «Superformen programmet» jobber vi ikke så mye som mulig, men så smart som mulig.

Jeg har skader, kan opplegget tilpasse?

Mange har en eller annen form for begrensning når det komme til trening pga. Skader, vondter o.l. Øvelser kan alltids byttes ut med andre øvelser osv., men dette krever at du også selv er løsningsorientert og kreativ. Gruppen vil kunne være en god hjelp for innspill, men en større omlegging i programmet spesifikt for en person, vil vi dessverre ikke ha kapasitet til.

Jeg trenger å gå mye ned i vekt

Superformen passer uavhengig av hvor mye du vil ned. Vi underbygger prinsippet om effektiv fettforbrenning, og underskuddet vi vil anbefale deg å ligge på, beregnes ut i fra din nåværende vekt.

Kan jeg trene hjemme?

Med Superformen følger det med eget, fullverdig treningsprogram for hjemmetrening. Så ja, du kan trene hjemme og forvente de samme, gode resultatene, så lenge du er flink til å pushe deg selv.

Må jeg ha medlemskap i FleXikost for å kunne delta?

Du må være eller bli medlem av FleXikost for å kunne følge kostholdsplanen. Dette er ikke inkludert og koster kr. 199,- pr. mnd. uten noe form for binding. Du kan når som helst si opp medlemskapet i FleXikost inne på egen profil.

Vil jeg kunne bruke programmet senere?

Tilgangen til kursplattformen «nullstilles» etter 4 måneder, men selve treningsprogrammet kan du laste ned og lagre. Treningsprogrammet er altså ditt til «odel og eie», du kan derfor velge å fortsette opplegget etter de ti ukene  ved behov, eller ta det opp igjen ved en senere anledning for å kjøre det en gang til.