17. mai meny på kaloribudsjett

Mai er en måned full av fest og kan føles som «kjepper i hjulene» for deg som vil ned i vekt. Men du kan fint spise all type mat samtidig som vekten går ned, bare mengden samsvarer med det som er målet ditt.

I Flexikost har vi lagt kosen inn i menyen, så du slipper å tenke og kan nyte dagen.

Her har vi laget et eksempel på en heldags 17. mai meny som er nasjonaldagen verdig. For å vise hvordan du kan spare på kaloriene uten at det behøver å gå på bekostning av kosen.

Eksempelet inneholder 1710 kalorier totalt for hele dagen og er tatt direkte ut fra Flexikost appen:

Frokost med få kalorier

Laks og eggerøre hører de fleste koldtbord til, og med en deilig salat blir måltidet komplett

Is – Zeroh

Denne isen er utrolig frisk og god og er helt uten kalorier

Kalorier 0

Lunsj

Fruktsalat, grillet kylling eller pølser – valget er ditt.

Friskt mellommåltid

Jordbær med melk/fløte, deilig karamell is eller en blanding av cottage cheese, syltetøy, nøtter og frukt

Middag

I appen finner du et bredt utvalg av grillretter og andre alternativer som måtte passe dagen din.

Dessert

Du finner også mange søte fristelser, hvor alle passer med kaloiri-budsjettet ditt.

Flexikost handler ikke om å gå på diett, men om å spise vanlig mat i passe mengde i henhold til det som er målet ditt. Enten du vil ned i vekt, opp i vekt eller prestere maksimalt på trening. Mengden mat justeres i henhold til de personlige innstillingene dine.

Vil du sette opp din 17. mai meny i henhold til det som er målet ditt? Registrer deg på www.flexikost.no så er du i gang!

God 17 mai!